TEMA 1 – LAS TIC EN LA SOCIEDAD DE LA INFORMACIÓN
1. ¿Que
entendes por TIC? ¿e por sociedade da información?
Tecnoloxías da Información e da Comunicación.
Por outra banda, entendemos por sociedade da información
aquela que utiliza as novas tecnoloxías para a realización de actividades e
mellora do aprendizaxe.
2.
Identifica 3 exemplos nos que o impacto das Novas Tecnoloxías haxan producido
cambios significativos na sociedade e explica por que.
- No ámbito escolar: estas novas tecnoloxías posibilita a utilización de
ordenadores, tablets na aula o que influirá notablemente no transporte de
material escolar reducindo así o peso da carga do alumno.
- No ámbito deportivo: utilización de drons, de sensores de movemento,
cámaras con diferentes características que mellorarán a visualización das
diferentes probas.
- No ámbito periodístico: neste ámbito é onde máis influíu porque facilita
a comunicación entre países de todo o mundo e a inmediatez da información e
unha das características máis importantes destes novos aparatos.
3.
¿Cres que as innovacións tecnolóxicas producen innovacións educativas? ¿Por
que?
Sí, xa que posibilita novas formas de aprendizaxe máis
dinámicas e divertidas que as tradicionais, as cales solen promover o
aburrimento e o desinterese do alumno. Así como novos instrumentos para a
transmisións dos contidos, que farán máis fácil a adquisición de coñecementos
por parte dos estudantes.
4. ¿A
innovación tecnolóxica será unha oportunidade para cambiar as institucións,
mellorar a educación…? Xustifica a resposta.
Sí, a tecnoloxía ten a posibilidade de cambiar estas
institucións, xa que temos información abundante para isto, pero temos que
saber seleccionala e saber elixir cal é a que nos interesa e cal no.
5. ¿Qué
competencias docentes debe dominar un profesor/a para desenrolar unha ensinanza
innovadora con TIC?
- Manexo do sistema informático
básico.
-
Formación permanente en coñecementos ofimáticos e internet.
-
Utilización de programas/aplicacións informáticas.
-
Actualización permanente dos seus contidos
- Uso multimedia para favorecer a
enseñanza.
- Utilización das TIC para acceder a
información e a resolución de problemas.
6. ¿Que
competencias posedes no teu grupo e como sería a mellor forma de adquirir as
que non tendes?
Competencias que posemos
|
Competencias que non posemos
|
- Coñecementos en ofimática
- Cooperación
- Unión
- Curiosidade
|
- Falta de liderazgo
- Inexperiencia
|
7.Recorda
vosa experiencia de estudantes no IES e analiza o uso das TIC que se emplearon
na túa formación. Elabora varias propostas xerais sobre os cambios e os modos
de integrar as TIC.
No instituto, recordamos con respecto ao tema TIC ter varias aulas
especializadas adaptadas e equipadas con ordenadores, pantallas táctiles e proxectores no que se promovía o uso destas
tecnoloxías. Coa aplicación do Proxecto ABALAR, que ten como obxectivo a
integración plena dos alumnos nas TIC, aprobado pola Xunta de Galicia, moitas
aulas e institutos da comunidade puideron actualizarse e modernizarse cara o
mundo das novas tecnoloxías. Así como a implantación e oferta de novas materias
de ámbito específico e de libre escolla como Imaxe e Son, Informática ou
Tecnoloxía.
Comentarios
Publicar un comentario